درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 222579 | 03 تیر 1402 ساعت 04:30

عکس | برنده توپ طلا با رئال آشتی کرد!

کریم بنزما دوباره صفحه اینستاگرام باشگاه رئال مادرید را فالو کرد.
عکس | برنده توپ طلا با رئال آشتی کرد!


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ کریم بنزما، برنده توپ طلای سال 2022 که به تازگی رئال مادرید را به مقصد الاتحاد عربستان ترک کرده، بار دیگر صفحه این باشگاه را دنبال کرد.

پس از جدایی بنزما از رئال، صفحه اینستاگرام این باشگاه ستاره فرانسوی را از لیست دنبال‌کنندگان خود حذف کرده بود که این اقدام با حرکت مشابه بنزما همراه است. با این حال بنزما تنها چند روز بعد دوباره رئال مادرید را در اینستاگرام فالو کرده تا مشخص شود مشکلی بین او و تیم سابقش نیست.

258 258

منبع: khabaronline-1781124



عکس خوانده نمی‌شود